آغاز دهه فجر
انجمن علمی فرهنگی وهنری مرکزتحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان آ.ش- تبریز
مقالات انجمن علمی فرهنگی وهنری مرکز

 

سالروز  بازگشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ، رهبر کبیر ایران امام خمینی(ره)  به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر مبارک باد

به گزارش امور فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزش به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز دهه مبارك فجر مراسمی با حضور ریاست مرکز ، معاونین ، نماینده ولی فقیه در مرکز و جمعی از همکاران در اتاق جلسه  برپا گردید . مراسم با تلاوت آياتي از كلام الله مجيد با تلاوت آقاي محمودي آغاز گرديد.سپس آقای آرمان ضمن تبریک و تهنیت این روز به حضار گفت: امام عزیز پس از پانزده سال دوری از وطن درمیان استقبال پرشور مردم قدم به خاک این سرزمین گذاشت ، پانزده سالی که به خاطر خروشیدن بر استبداد و طاغوت و به خاطر بر زبان جاری کردن حقیقت به عراق ، ترکیه و  فرانسه تبعید شد .

پس از یکصد و هفده روز توقف امام خمینی (ره) در نوفل لوشاتو، امام خمینی (ره) ساعت سه و سی دقیقه به وقت تهران به سوی تهران حرکت کردند12 بهمن روز ورود امام خمینی به ایران-  بزرگترین استقبال تاریخ در تهران برگزار شد؛ بطوری که طول جمعیت استقبال کننده از آیت‌الله خمینی به ۳۳ کیلومتر رسیده بود. در ساعت 33/9 دقیقه بامداد روز دوازدهم بهمن هواپیمای حامل خمینی در میان تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه مهرآباد برزمین نشست. امام  پس از ورود به فرودگاه و ایراد سخنرانی طبق برنامه‌ای که از قبل تنظیم شده بود عازم بهشت زهرا شد امام در میان استقبال گسترده مردم تهران در ساعت یک بعد از ظهر وارد قطعه ۱۷ که مدفن شهدای انقلاب بود شد و سخنرانی خود را ایراد نمود.

بعد از اتمام سخنراني آقاي آرمان ، رياست مركز آقاي مهندس محمدزاده نيز اين روزهاي پرشكوه و بياد ماندني ايام مباركه دهه فجر را به حضار تبريك گفتند.

بعد از سخنان رياست مركز  شعري توسط آقاي احساني دانشجوي رشته كارداني گياهپزشكي قرائت گرديد ناگفته نماند كه شعر توسط خود دانشجو سروده شده بود. در آخرآقاي آرمان مسابقه كتبي براي حاضرين در مراسم برگزار كردند كه به سه نفر برتر جوايزي اهدا گرديد . همچنين مسابقه خاطره گويي نيز بين حضار برگزار گرديد كه به دو خاطره برتر جوايزي اهدا گرديد.

مراسم با پذيرايي از حضار به پايان رسيد.

         

 

                                                                                                                                                                                 امور فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزش جهاد كشاورزي  تبریز  بهمن 94  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 3 اسفند 1394برچسب:,
ارسال توسط مرکزتحقیقات وآموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان آ.ش- تبریز
آخرین مطالب